Analiza aplikacija za podršku održavanju softvera (CROSBI ID 423139)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matić, Matea
Čandrlić, Sanja
hrvatski
Analiza aplikacija za podršku održavanju softvera
Diplomski rad obuhvaća analizu aplikacija za podršku održavanju softvera. Za bolje razumijevanje rada, u prvom poglavlju „Održavanje softvera“ detaljno je opisano što održavanje softvera podrazumijeva, kako se klasificira, koji modeli održavanja postoje te su nabrojane i opisane faze procesa održavanja. Glavni dio rada temelji se na istraživanju u svrhu pronalaženja aplikacija za podršku održavanju softvera. Pronađene su grupe aplikacija koje sadrže pojedine procese koje bi aplikacija za podršku održavanju softvera svakako trebala imati. Grupe aplikacija su: aplikacije za praćenje bugova, aplikacije za praćenje problema, help desk aplikacije, service desk aplikacije i aplikacije koje služe za upravljanje IT uslugama. Za svaku grupu opisana je jedna ili više aplikacija te je prikazana tablica sa podržanim procesima održavanja. Na temelju tablica, napravljena je usporedna analiza aplikacija te je donesen zaključak.
Održavanje softvera, proces održavanja, aplikacije za podršku održavanju softvera, praćenje bugova, praćenje problema, help desk, service desk, upravljanje IT uslugom
nije evidentirano
engleski
Analysis of applications for software maintenance
nije evidentirano
software maintenance, maintenance process, applications to support software maintenance, problem tracking, help desk, service desk, management of IT service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
17.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Rijeka