Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model permanentnog usavršavanja nastavnika (CROSBI ID 113309)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Radeka, Igor ; Sorić, Izabela Model permanentnog usavršavanja nastavnika // Pedagogijska istraživanja, 2 (1) (2005), 1; 17-34-x

Podaci o odgovornosti

Radeka, Igor ; Sorić, Izabela

hrvatski

Model permanentnog usavršavanja nastavnika

U radu se analizira empirijsko istraživanje permanentnog usavršavanja nastavnika osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Za ispitivanje je konstruiran upitnik na temelju kojeg su obrađena stajališta 462 reprezentativno odabranih nastavnika. Utvrđeno je da nastavnici imaju potrebu za permanentnim usavršavanjem, ali drugačijim od postojećeg. Usavršavanjem nastavnika danas dominira rad u okviru strukovnih udruga i spontana razmjena iskustava, što je obrnuto od očekivanog. Iako je većini poznata obaveza vlastita usavršavanja, tek polovica nastavnika sudjeluje u izradi osobnih programa usavršavanja, i to bez velike osobne inicijative. Čak 3/4 smatra da je u njihovoj školi u određenoj mjeri zapostavljeno usavršavanje, što potvrđuje podatak da se preko 4/5 nastavnika u 2002/03. godini usavršavalo manje od 10 školskih sati. Nastavnici nisu zadovoljni ni financiranjem permanentnog usavršavanja, pri čemu očekuju veći doprinos odgovarajućih državnih i javnih ustanova. Iz dobijenih rezultata proizlazi da je postojeći model permanentnog usavršavanja nastavnika neusklađen s potrebama, što iziskuje promjene u tom smjeru.

permanentno usavršavanje; nastavnik; INSETT; TPD

nije evidentirano

engleski

The model of in-service teacher training

nije evidentirano

In-service teacher training; teacher; INSETT; TPD

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1) (1)

2005.

17-34-x

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija