Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika (CROSBI ID 113343)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Radeka, Igor ; Sorić, Izabela Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2(10); 263-278-x

Podaci o odgovornosti

Radeka, Igor ; Sorić, Izabela

hrvatski

Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika

U radu se analiziraju rezultati empirijskog istraživanja permanentnog usavršavanja nastavnika osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Istraživanje se temelji na stajalištima 462 reprezentativno odabranih nastavnika prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom. Utvrđeno je da je ponuda permanentnog usavršavanja na sadržajnom planu usklađena s potrebama nastavnika. Nasuprot tome, otkriven je veliki raskorak između potreba i stvarnog stanja u pogledu nositelja i organizacije, oblika i metoda rada, te intenziteta vrednovanja i ukupnih učinaka ovog vrlo važnog segmenta obrazovanja nastavnika. Rezultati ovog istraživanja upućuju na smjer koji bi trebalo slijediti ukoliko želimo stvarno poboljšati kvalitetu permanentnog usavršavanja nastavnika, bez čega nema sustavnog inoviranja školstva.

nastavnik; permanentno usavršavanje; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

The quality of permanent teacher training

nije evidentirano

teacher; permanent training; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2(10))

2005.

263-278-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija