Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja (CROSBI ID 30923)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sorić, Izabela
hrvatski
Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja
U radu su opisane osnovne komponente samoreguliranog učenja i njihove povezanosti s procesom učenje-poučavanje. Razrednike se upućuje kako u razredu razvijati i prepoznati ciljne orijentacije u učenju, te kako potaknuti orijentaciju na znanje. Naglasak je stavljen na osvještavanje uloge ocjene kao povratne informacije o napredovanju u procesu učenja. Sastavni dio rada je i prijedlog za metodičku pripravu nastavnog sata na ovu temu.
samoregulirano učenje, ciljna (motivacijska) orijentacija
Nedotaje podatak o stranicama.
engleski
Selfregulated learning - goal orientations as component of self-regulated learning
nije evidentirano
self-regulated learning, goal oriented learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
objavljeno