Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja (CROSBI ID 30923)

Prilog u knjizi | stručni rad

Sorić, Izabela Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja // Izbor tema za satove razrednih odjela / Bilić, Vesna (ur.). Zagreb: Naklada Ljevak, 2005

Podaci o odgovornosti

Sorić, Izabela

hrvatski

Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja

U radu su opisane osnovne komponente samoreguliranog učenja i njihove povezanosti s procesom učenje-poučavanje. Razrednike se upućuje kako u razredu razvijati i prepoznati ciljne orijentacije u učenju, te kako potaknuti orijentaciju na znanje. Naglasak je stavljen na osvještavanje uloge ocjene kao povratne informacije o napredovanju u procesu učenja. Sastavni dio rada je i prijedlog za metodičku pripravu nastavnog sata na ovu temu.

samoregulirano učenje, ciljna (motivacijska) orijentacija

Nedotaje podatak o stranicama.

engleski

Selfregulated learning - goal orientations as component of self-regulated learning

nije evidentirano

self-regulated learning, goal oriented learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

objavljeno

Podaci o knjizi

Bilić, Vesna

Zagreb: Naklada Ljevak

2005.

953-178-663-1

Povezanost rada

Psihologija