Upitnik samoefikasnosti za djecu (CROSBI ID 33264)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela
hrvatski
Upitnik samoefikasnosti za djecu
Bandura (1977) određuje samoefikasnost kao vjerovanje u sposobnost organiziranja i izvršenja akcija potrebnih da bi se ostvario određeni pretpostavljeni tip aktivnosti. Upitnik samoefikasnosti za djecu (Self-efficacy Questionaire for Children - SEQ-C) konstruirao je Peter Muris (2001), za ispitivanje dječjeg osjećaja samoefikasnosti u tri područja: akademskom, socijalnom i emocionalnom. Upitnik se sastoji od 24 čestice koje se mogu podijeliti na tri domene samoefikasnosti: (1) socijalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost za odnose s vršnjacima te asertivnost ; (2) akademska samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu mogućnost snalaženja u učenju i školskom gradivu, te na ispunjavanje školskih očekivanja ; te (3) emocionalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost suočavanja s negativnim emocijama.
samoefikasnost, djeca
nije evidentirano
engleski
Self-Efficacy Questionnaire for Children
nije evidentirano
self-efficacy, children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-93-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbirka psihologijskih skala i upitnika
Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan
Zadar: Sveučilište u Zadru
2006.
953-7237-10-9