Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upitnik samoefikasnosti za djecu (CROSBI ID 33264)

Prilog u knjizi | stručni rad

Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela Upitnik samoefikasnosti za djecu // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. str. 87-93-x

Podaci o odgovornosti

Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela

hrvatski

Upitnik samoefikasnosti za djecu

Bandura (1977) određuje samoefikasnost kao vjerovanje u sposobnost organiziranja i izvršenja akcija potrebnih da bi se ostvario određeni pretpostavljeni tip aktivnosti. Upitnik samoefikasnosti za djecu (Self-efficacy Questionaire for Children - SEQ-C) konstruirao je Peter Muris (2001), za ispitivanje dječjeg osjećaja samoefikasnosti u tri područja: akademskom, socijalnom i emocionalnom. Upitnik se sastoji od 24 čestice koje se mogu podijeliti na tri domene samoefikasnosti: (1) socijalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost za odnose s vršnjacima te asertivnost ; (2) akademska samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu mogućnost snalaženja u učenju i školskom gradivu, te na ispunjavanje školskih očekivanja ; te (3) emocionalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost suočavanja s negativnim emocijama.

samoefikasnost, djeca

nije evidentirano

engleski

Self-Efficacy Questionnaire for Children

nije evidentirano

self-efficacy, children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-93-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbirka psihologijskih skala i upitnika

Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan

Zadar: Sveučilište u Zadru

2006.

953-7237-10-9

Povezanost rada

Psihologija