Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija poslovanja u hotelijerstvu i turizmu : udžbenik za 2. razred srednjih hotelijersko-turističkih i ugostiteljsko-turističkih škola (CROSBI ID 742853)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Bunja, Đani Organizacija poslovanja u hotelijerstvu i turizmu : udžbenik za 2. razred srednjih hotelijersko-turističkih i ugostiteljsko-turističkih škola. Zagreb: Školska knjiga, 2006. 253..

Podaci o odgovornosti

Bunja, Đani

hrvatski

Organizacija poslovanja u hotelijerstvu i turizmu : udžbenik za 2. razred srednjih hotelijersko-turističkih i ugostiteljsko-turističkih škola

Hoteli su otvoreni i kompleksni poslovni sustavi koji svoju osnovnu svrhu i cilj nastoje doseći putem zadovoljavanja zahtjeva, želja i potreba potrošača te ostvarivanja zadovoljavajućih razina dobiti – konkurirajući na međunarodnom tržištu, zasićenome takvom ponudom. Stoga svoju ponudu moraju neprestano širiti novim sadržajima i time svojim potrošačima nuditi atraktivnije vrijednosti u odnosu prema konkurenciji. Hotelijerstvo je djelatnost s pretežnim utjecajem ljudskog čimbenika koji određuje potencijale tržišnog uspjeha, pa je stručnost zaposlinika presudna za kvalitetu hotelske ponude. Zaposlenici trebaju imati određena znanja kako bi se suvremeno hrvatsko hotelijerstvo moglo uspješno usmjeravati k zacrtanim ciljevima u uvjetima dinamičkoga međunarodnog okruženja. Da bi udovoljilo takvim zahtjevima, hrvatsko hotelsko osoblje treba se školovati i neprestano usavršavati. Potrebno je prihvatiti tehnike testiranja i poduke zaposlenika, odrediti standarde radnih procesa, odrediti motivacijsku osnovu i drugo. Dakle valja ulagati u dodatnu izobrazbu zaposlenika. Međutim, dok je efikasnost ulaganja kapitala u ostale vrste resursa mjerljiva, nije moguće precizno izmjeriti povrat na ulaganje u ljude. Osim izravnoga proizvodnog osoblja, nužni su i oni koji upravljaju njima, odnosno menadžeri. Hrvatski menadžment u hotelijerstvu još čine pretežno zaposlenici koji su školovani na način kojemu su bili strani i tržište i poduzetnička inicijativa. Sadašnji obrazovni sustav može osposobljavati sve vrste stručnog osoblja u hotelijerstvu prema zahtijevanim svjetskim standardima. Ovaj udžbenik želi upoznati učenike s osnovama organizacije hotelskog poslovanja. U tu su svrhu pozorno pripremljeni svi dijelovi teksta kako bi se u cijelosti postignula ravnoteža između sažetosti i obuhvata sadržaja u skladu s potrebama učenika. Prilikom stvaranja teksta korišteni su brojni izvori i primjeri iz poslovne prakse. Svrha je svakog udžbenika omogućiti učeniku ovladavanje znanjem. Organizacija hotelskog poslovanja pripremana je s tom idejom. Svako poglavlje počinje popisom pojmova koji se u njemu obrađuju. U tekstu su posebno obilježeni ključni pojmovi i definicije. Tablice i grafički prikazi pažljivo su osmišljeni kako bi se istaknulo ono bitno iz teksta. Svaka tema završava popisom ključnih pojmova i s pet skupina pitanja koja od učenika traže konkretne informacije iz teksta. Svako poglavlje završava sažetkom, s problemskim zadacima, a od učenika se traži da integrira i sintetizira sadržaj i da proučeno gradivo pokuša primijeniti u realnom okruženju. Tu su i odabrani sadržaji za one koji žele znati više te popis web stranica na koje se učenici upućuju za daljnje istraživanje. Na samom kraju udžbenika, nakon popisa izvora i literature, nalazi se pregledan pojmovnik.

organizacija; poslovanje; hotelijerstvo; turizam

5. izd.

engleski

Organization and Management in Hospitality and Tourism Industry : textbook for 2nd high class the hotel and tourism and hospitality and tourism schools

nije evidentirano

organization; business; hospitality; tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

253

2006.

nije evidentirano

objavljeno

953-0-20861-8

Povezanost rada

Ekonomija