Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgoj i obrazovanje u Hrvatskoj u kontekstu europskih vrijednosti (CROSBI ID 129120)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vican, Dijana Odgoj i obrazovanje u Hrvatskoj u kontekstu europskih vrijednosti // Pedagogijska istraživanja, 3 (2006), 1; 9-20

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Odgoj i obrazovanje u Hrvatskoj u kontekstu europskih vrijednosti

Cilj rada jest identificiranje europskih društveno-kulturnih i odgojno-obrazovnih vrijednosti koje, uz političke, društvene, kulturne, tehnološke i druge promjene u Hrvatskoj, dovode do potrebe preispitivanja i promišljanja dugoročnih i kratkoročnih odgojno-obrazovnih vrijednosti i ciljeva te do razumijevanja i interpretacije njihovih značenja. Vrijednosti su kategorizirane u tri skupine: a) metapolitičke vrijednosti, koje služe socijalnoj homogenizaciji, b) vrijednosti koje izražavaju društvene, a istodobno i odgojno-obrazovne ciljeve i c) vrijednosti koje odražavaju svojstva osobnosti ili karaktera. Autorica razmatra neke vrijednosti/ciljeve relevantne za promjene u odgojno‑obrazovnom kontekstu kao što su jednakost, kompetentnost, uspjeh, odgovornost, demokracija, tolerancija, kompromis, njihova značenja i proturječnosti. S obzirom na to da su škole temeljni nositelji promjene i procesa remoralizacije, očekuje se etička refleksija i vizualizacija odgojno-obrazovnih vrijednosti i ciljeva te (re)definiranje hijerarhije vrijednosti i ciljeva na njihovoj razini.

društveno-kulturne vrijednosti ; odgojno-obrazovne vrijednosti ; odgojno-obrazovni ciljevi ; društvena remoralizacija ; osobnost

nije evidentirano

engleski

Education in Croatia in the context of European values

nije evidentirano

socio-cultural values ; educational values ; educational goals ; social remoralization ; personality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2006.

9-20

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice