Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja (CROSBI ID 142601)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vican, Dijana Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja // Pedagogijska istraživanja, IV (2007), 2; 231-239

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja

Povijest znanja u uvodnom dijelu ilustrira povećavanje znanja kao sveukupnog ljudskog iskustva koje u obrazovni sustav ulazi u oblicima znanja strukturiranoga prema znanostima i znanstvenim disciplinama. U tradicionalnom obrazovanju znanja vrijedna znanja su propozicionalna i proceduralna znanja. Njihova struktura u formalnom obrazovanju je substantivna i sintaktička. Pristupi strukturama znanja usmjereni su na prošlost, sadašnjost i budućnost. Na ovim premisama autorica raspravlja o znanju vrijednom znanja u suvremenim obrazovnim promjenama: u organizaciji i reorganizaciji propozicionalnih i proceduralnih znanja, značenju tacitnog znanja, značenju, ciljevima obrazovanja i pristupa prema učeniku, učenju i poučavanju. Zaključak se odnosi na znanstveni i praktični prostor pedagogije i pedagoga.

znanje ; propozicionalno znanje ; proceduralno znanje ; tacitno znanje ; organizacija i struktura znanja ; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Knowledge Worth Knowing – Knowledge Worth Teaching

nije evidentirano

knowledge ; propositional knowledge ; procedural knowledge ; tacit knowledge ; knowledge organisation and structure ; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

IV (2)

2007.

231-239

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice