Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Effects of Different Teaching Methods on Acquisition of Teaching Materials in Mathematics for Primary-School Pupils in 6th Grade – Comparison with the Research Carried Out 1.5 Years Ago (CROSBI ID 542974)

Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Pedišić, Anita ; Šimović, Vladimir Effects of Different Teaching Methods on Acquisition of Teaching Materials in Mathematics for Primary-School Pupils in 6th Grade – Comparison with the Research Carried Out 1.5 Years Ago // MIPRO 2001 : proceedings conferences / Biljanovic, Petar ; Skala, Karolj (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 40-44

Podaci o odgovornosti

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Pedišić, Anita ; Šimović, Vladimir

engleski

Effects of Different Teaching Methods on Acquisition of Teaching Materials in Mathematics for Primary-School Pupils in 6th Grade – Comparison with the Research Carried Out 1.5 Years Ago

U ovom radu se (u ravnopravnom suautorstvu) nakon prethodne informacijsko-povijesne analize sadržaja odgovarajućih metoda poduke pomoću kompjutora u RH, pristupa uvodnom razmatranju prikladne metodologije praćenja klasičnog i kompjutorski potpomognutog učenja matematike te raščlambi razlika i sličnosti kod klasičnog i kompjutorski potpomognutog učenja matematike od strane učenika u osnovnim školama. U radu je obavljena i statističko-informacijska raščlamba pojedinih varijabli u vezi s promatranim dvama istraživanjima sa eksperimentalnim i kontrolnim grupama učenika, pri čemu je pokazano da na ovim uzorcima ne postoji signifikantna razlika u rezultatima. Predloženi su novi pravci budućih istraživanja, te je zaključeno da su ovakva i slična istraživanja vrlo poželjna i podjednako korisna za učitelje i učenike. Izvorni znanstveni doprinos ovog rada je u prijedlogu originalnog modela informacijske strukture provedenih statističko-informacijskih istraživanja podučavanja matematike pomoću kompjutora kod učenika osnovnih škola i izradi komparacijskog sustava praćenja inovativnih i klasičnih edukacijskih procesa, a što je polazna osnova za daljnja istraživanja ovakve vrste. Znanstveni doprinos je u domeni oblikovanja specijaliziranih informacijskih sustava za provođenje statističko-informacijskih istraživanja podučavanja matematike pomoću kompjutora kod učenika osnovnih škola i izradi komparacijskog sustava praćenja inovativnih i klasičnih edukacijskih procesa.

Teaching Methods ; Teaching Materials ; Pupils in 6th Grade ; Operational Comparative Research

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-44.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2001 : proceedings conferences

Biljanovic, Petar ; Skala, Karolj

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

953-6042-79-7

Podaci o skupu

10th International Conference on Microelectronics, Electronics and Electronic Technologies - MEET ; 7th International Conference on Multimedia and Hypermedia Systems - MHS ; 24th International Convention of MIPRO

poster

21.05.2001-25.05.2001

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija