Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika (CROSBI ID 146577)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Palekčić, Marko Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2; 157-177

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko

hrvatski

Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika

U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika.

učinkovitost obrazovanja nastavnika; kritički pregled; komparativna empirijska istraživanja; poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika; Bolonjski sustav studiranja

Rad je dio i bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naziovom: Motivation and Interest in Higher Education - An Intercultural Approach.

engleski

Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education

nije evidentirano

effectiveness of teacher education; critical review; comparative empirical studies; improvement of the quality of teacher education; the Bologna system of study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2008.

157-177

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija