Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga simboličkog interakcionizma u analizama medijske manipulacije (CROSBI ID 163717)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Miliša, Zlatko ; Tolić, Mirela Uloga simboličkog interakcionizma u analizama medijske manipulacije // Pedagogijska istraživanja, 1-2 (2009), 57-73

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko ; Tolić, Mirela

hrvatski

Uloga simboličkog interakcionizma u analizama medijske manipulacije

Tema simboličkog interakcionalizma je posebno pedagoški zanemarena ali i iznimno intrigantna za pedagogiju u suvremenom shvaćanju komunikacija i medijske pededagogije. Autori razmatraju pitanje kakvo značenje ima simbolički interakcionizam u razotkrivanju medijske manipulacije. Polaze od pretpostavke da se uz pomoć teorije simboličkog interakcionizma može zahvatiti važan aspekt u analizama medijske manipulacije. Temeljem ovog znanstvenog pristupa, autori otkrivaju neke načine medijskog manipuliranja, smatrajući da je potrebno u obrazovnim politikama „pomiriti“ dva suprostavljena pristupa: život s medijima i otkrivanje medijskih manipulacija. Analiziraju značaj Encoding/Decoding System-a i navode primjere dekodiranja medijskih sadržaja (posebice reklama) i razotkrivaje veza dekodiranja simbola i simboličkog interakcionizma. Osobitu pozornost autori davaju analizama simboličkih poruka putem medija. U simbolima autori povezivaju značenja za pojedince i znanstvenu aplikaciju. Na kraju autori zaključuju da prevenciju od medijske manipulacije treba aktualizirati u interakciji teorije simboličkog interakcionizma i medijske pedagogije.

nasilje; simbolički interakcionizam; manipulacije; reklame; medijska pedagogija; Ecoding/Decoding System

nije evidentirano

engleski

The role of symbolic interactionism in the analyses of media manipulation

nije evidentirano

symbolic violence; symbolic interactionism; manipulation; commercials; media pedagogy; Encoding/Decoding System

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1-2

2009.

57-73

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija