Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar) (CROSBI ID 570740)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavelin, Goran Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar) / Krpan Tomislav, Sušac Vlado (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 37-47

Podaci o odgovornosti

Pavelin, Goran

hrvatski

Mediji u funkciji unaprjeđenja lokalne turističke ponude i održivog razvoja destinacije (otok Hvar)

Medijski potpomognuto unaprjeđenje lokalne turističke ponude neminovno je u suvremenom turistički orijentiranom okruženju. Turističku ponudu kreiraju sudionici na turističkom tržištu. Njihovo umrežavanje i dopunjavanje ključni je preduvjet razvoja turističke destinacije po mjeri suvremenog čovjeka i turista. Problem s kojim se hrvatski otočni i dužobalno disperzirani turistički lokaliteti suočavaju, otkako je ljetni i odmorišni turizam stigao na naše prostore, jest kratkotrajnost turističke sezone. Nedovoljna iskorištenost kapaciteta i infrastrukture tijekom kalendarske godine te nerentabilnost kapitala izvan ljetne sezone, poticaj je i ključni motiv odlaska mladih ljudi prema većim centrima i gradovima, bilo radi školovanja ili zaposlenja. Ponuda sadržaja u turističkim mjestima, poglavito na otocima, orijentirana je sezonskom turizmu, a malo ili uopće potrebama lokalnog stanovništva. Kvalitetna turistička ponuda može se postići neposrednim uključivanje lokalnog stanovništva u kreiranje proizvoda i usluga namijenjenim lokalnoj i turističkoj potrošnji. Očuvanje resursa, međutim, uključuje i očuvanje ljudskih potencijala na otocima i u turističkim mjestima. Da bi se cilj postigao, potrebno je problem definirati i javno ga komunicirati te pronaći modele i tehnike kojima bi se unaprijedio život lokalne zajednice na otocima i turističkim mjestima, uz istovremeno podizanje svijesti o važnosti uključivanja lokalnih stanovnika u pronalaženju modela i tehnika unaprjeđenja života i rada po mjeri lokalnih običaja i tradicije. Konvencionalni mediji te informacijsko komunikacijska tehnologija tek su platforma koja može podržati sadržaje ciljane na promjenu stavova javnosti, te od pasivnog i apatičnog očekivanja eventualnih promjena, pobuditi ka proaktivnom djelovanju. U ovom slučaju ciljna javnost je lokalna javnost turističkih mjesta, a svrha je potaknuti dvosmjernu komunikaciju, odnosno prosljeđivanje informacija lokalnom stanovništvu od važnosti za planiranje i kreiranje te promicanje vlastitog doprinosa održivom razvoju turističkog odredišta.

turizam, turistički proizvod, unaprjeđenje turizma, sezonski turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mediji, destinacijska javnost.

nije evidentirano

engleski

Media in function of improving the local tourism and sustainable destination development ( Island of Hvar )

nije evidentirano

tourism, tourist product, tourism promotion, seasonal tourism, information- communication technology, media, destination public.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-47.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Krpan Tomislav, Sušac Vlado

Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

978-953-7237-47-9

Podaci o skupu

Mediji i turizam

predavanje

20.03.2010-22.03.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti