Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (CROSBI ID 179879)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vican, Dijana
hrvatski
Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
U radu se prikazuju reformske smjernice predškolskog odgoja na temelju deskripcije stanja i objašnjenja temeljnih obilježja predškolskog odgoja. Budući da Nacionalni okvirni kurikulum pretpostavlja istu metodologiju i tehnologiju za izradu nacionalnog kurikuluma za predškolski odgoj, autorica objašnjava značenje kompetencijskog pristupa koji za odgojno-obrazovnu praksu pretpostavlja definiranje očekivanih odgojno-obrazovnih postignuća djeteta prema razvojnim ciklusima. U radu se navodi temeljna kurikulumska struktura – vrijednosti, odgojno-obrazovna područja, a posebno se objašnjava forma okvirnoga kurikuluma, te obrazovna kvalifikacija odgojitelja.
reformske smjernice predškolskog odgoja; kompetencijski pristup; okvirni kurikulum; vrijednosti nacionalnog okvirnog kurikuluma; obrazovna kvalifikacija odgojitelja
nije evidentirano
engleski
Reform guidelines for preschool education with special emphasis on the national curriculum framework for preschool education, general compulsory and secondary education
nije evidentirano
reform guidelines for preschool education; competence-based approach; curriculum framework; values of the national curriculum framework; preschool teacher educational qualification
nije evidentirano