Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu (CROSBI ID 181480)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Babić, Roko ; Krajnović, Aleksandra ; Radman Peša, Anita Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu // Oeconomica Jadertina, 1 (2011), 2; 48-68

Podaci o odgovornosti

Babić, Roko ; Krajnović, Aleksandra ; Radman Peša, Anita

hrvatski

Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu

U radu se istražuje uloga i utjecaj elektroničke trgovine u procesu kupnje, prodaje ili razmjene proizvoda, usluga ili informacija. Trgovina putem Interneta se smatra najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova i kao takva će postajati sve značajnijom i unosnijom komponentom cjelokupne trgovine. Istraživački je rad u ovom članku fokusiran na sam pojam e- trgovine, njen pristup suvremenom marketingu, njezina obilježja i razvitak u svijetu, te na dosege primjene elektroničke trgovine u Hrvatskoj. Poseban osvrt u ovom radu daje se na razvoj e- trgovine u Hrvatskoj koji polako, ali sigurno, uzima maha, jer je prisutnost na Internetu imperativ u današnjem poslovanju. U Hrvatskoj se još uvijek na Internetu nudi tek mali dio proizvoda i usluga što može biti velika prednost i poslovna prilika za sve one koji žele proširiti svoje poslovanje i na on-line trgovinu. Rast hrvatskoga gospodarstva zasnivao se dosad u najvećoj mjeri na tradicionalnoj, "staroj" ekonomiji, dok nove tehnologije nisu dublje prodrle u državnu upravu i u realni sektor gospodarstva. Cilj rada je upozoriti na važnost trgovine putem Interneta, koja je na putu da postane primarni oblik poslovanja, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.

razvoj proizvoda; razvoj usluga; elektronička trgovina; e-marketing

nije evidentirano

engleski

Achievements of E-Commerce in Croatia and Abroad

nije evidentirano

product dev.; service dev.; e-commerce; e-marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2011.

48-68

objavljeno

1848-4956

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice