Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Visokoškolska knjižnica u programima informacijskog opismenjivanja studenata: istraživanje programa Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Karl-Franzens Graz (CROSBI ID 184274)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rubinić, Dora ; Stričević, Ivanka Visokoškolska knjižnica u programima informacijskog opismenjivanja studenata: istraživanje programa Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Karl-Franzens Graz // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 54 (2011), 4; 23-48

Podaci o odgovornosti

Rubinić, Dora ; Stričević, Ivanka

hrvatski

Visokoškolska knjižnica u programima informacijskog opismenjivanja studenata: istraživanje programa Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Karl-Franzens Graz

Rad se bavi informacijskim opismenjivanjem studenata u sklopu visokoškolskog kurikuluma. Predstavljeni su rezultati istraživanja vezanog uz modalitete provođenja programa informacijske pismenosti, pri čemu je naglasak na analizi programa informacijskog opismenjivanja Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Karl-Franzens u Grazu i utjecaju tog programa na studente navedenog sveučilišta. Analizirana je upravo navedena knjižnica jer je njezin program informacijskog opismenjivanja dio sveučilišnog kurikuluma. Metodom ankete, istražene su motiviranost i razina zadovoljstva studenata Sveučilišta Karl-Franzens kolegijem Samoupravljanje na sveučilištu i na poslu: uspješno pretraživanje i snalaženje u Sveučilišnoj knjižnici. Navedeni kolegij čini središnji dio programa informacijskog opismenjivanja na Sveučilištu. Rezultati su potvrdili da on pridonosi informacijskoj pismenosti studenata te da su studenti zadovoljni kompetencijama koje su stekli. Intervju proveden s voditeljicom kolegija dao je uvid u cjelokupno djelovanje Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Karl-Franzens u području programa informacijskog opismenjivanja kao i u sadržaj i provedbu samog kolegija. Detaljniji uvid u sadržaj kolegija dobiven je sadržajnom analizom dokumentacije. Informacijsko opismenjivanje koje provodi navedena sveučilišna knjižnica predstavlja primjer dobre prakse jer je ona prepoznala zahtjeve Bolonjskog procesa kao prigodu za jačanje svoje obrazovne uloge i za integraciju u sveučilišni kurikulum.

informacijska pismenost; informacijsko opismenjivanje; sveučilišna knjižnica; Bolonjski proces; Sveučilišna knjižnica Sveučilišta Karl-Franzens u Grazu

nije evidentirano

engleski

Academic library in information literacy programes for students: research of the program of University library at the Karl-Franzens University Graz

nije evidentirano

information literacy; information literacy programs; university library; Bologna process; University Library of Karl-Franzens University of Graz

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (4)

2011.

23-48

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost