Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca (CROSBI ID 184957)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Nenadić, Andrija ; Krajnović, Aleksandra ; Jašić, Dražen
hrvatski
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca
U ovom radu autori obrazlažu i dokazuju učinke sustava upravljanja učenjem LMS - Moodle (Learning Management System) u visokom obrazovanju pomoraca i ekonomista i prikazuju mogući model implementacije ovog sustava u obrazovni proces. Opisani se učinci prikazuju u kontekstu nužnosti za održavanjem kontinuiteta obrazovnog procesa, koje je kod obrazovanja pomoraca specifično zbog pokretljivosti i geografske distance primatelja znanja – studenta - u odnosu na visoko učilište kao ustanovu koja „proizvodi“ znanje. Stoga autori ocjenjuju da navedeni model u značajnoj mjeri povećava učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pomorskog smjera. Generalno, autori zaključuju da razvoj i primjena novih normativnih okvira, odnosno zakonodavnih normi, ali i primjena Bolonjskog procesa u visokom obrazovanju, nije moguća bez promjena u samoj srži obrazovnog procesa, posebice kroz primjenu najnovije informacijsko-komunikacijske tehnologije kao nužnog preduvjeta (ne samo) za implementaciju LMS modela.
LMS – Moodle sustav ; e-učenje ; primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu ; visoko obrazovanje pomoraca ; učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju ; Bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Review of the Implementation of the LMS - Moodle (Learning Management System) in Higher Education of Seafarers
nije evidentirano
LMS - Moodle system ; e-learning ; application of ICT in education ; higher aducation of seafarers ; the effectiveness of the educational process in higher education ; the Bologna process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti