Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja (CROSBI ID 46699)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 198-206

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja

U radu je prikazano korištenje kombinirane metodologije u istraţivanju uĉeniĉkih percepcija muzeja. Kombinirana se metodologija uĉestalo koristi u recentnijim pedagogijskim istraţivanjima. Uz prikaz glavnih odrednica kombinirane metodologije, prikazan je i pregled relevantnih istraţivanja iz podruĉja odgoja i obrazovanja te muzejske pedagogije, temeljenih na kombiniranoj metodologiji. Rad, nadalje, donosi prikaz provedbe istraţivanja dimenzija uĉeniĉke percepcije muzeja kao i prikaz rezultata dobivenih analizom prikupljenih kvantitativnih i kvalitativnih podataka. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crteţima uĉenika te iskazima njihovih uĉitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zakljuĉku rada naglašene su prednosti koje donosi kombinirana metodologija u istraţivanju ovog i sliĉnih fenomena.

: kombinirana metodologija, uĉeniĉka percepcija muzeja, muzejska komunikacija

nije evidentirano

engleski

Mixed Methods Research in the Study of Students' Perception of Museum

nije evidentirano

mixed methods research, students' perception of museum, museum communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

198-206.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice