Savjetodavni rad pedagoga kao stručnog suradnika: neka načela Gestalt psihoterapijskog pristupa (CROSBI ID 47002)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Petani, Rozana
hrvatski
Savjetodavni rad pedagoga kao stručnog suradnika: neka načela Gestalt psihoterapijskog pristupa
U radu se razmatra savjetodavni rad pedagoga koji obuhvaća samo dio njegovih ukupnih poslova. Savjetodavni rad je kompleksna i odgovorna pedagoška aktivnost, stoga je važno da joj se tako i pristupa. Savjetodavni rad ima svoje specifičnosti, svrhu i precizno određen cilj. Za provođenje savjetodavnog rada potrebna je dodatna edukacija i priprema. Jedna od niz edukacija koje se nude pedagozima u Hrvatskoj je i Gestalt psihoterapijski pristup, koji im omogućava da uspješno provode aktivnost savjetovanja. U novije se doba savjetodavni rad pedagoga obogaćuje raznim formama (individualno i grupno savjetovanje), novim sadržajima, tehnikama i postupcima, a samim time postaje integralnim dijelom odgojno-obrazovne djelatnosti.
Gestalt psihoterapijski pristup, pedagog, savjetodavni rad, škola, vrtić.
nije evidentirano
engleski
Counseling work of the pedagogue as professional service: some principles of Gestalt psychotherapy approach
nije evidentirano
Gestalt psychotherapy, pedagogue, counseling work, school, kindergarten.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-101.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ljubetić, Maja ; Mendeš Branimir
Split: Nomen Nostrum Mudnić
2012.
978-953-57365-0-9