Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu (CROSBI ID 188747)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Jurlina, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Peša, Tomislav
hrvatski
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza sa mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, te zaključno problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka – kobrandinga, uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako zamjećuje veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od oružja za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, te povećali prepoznatljivost branda kao i percepciju vrijednosti istog u svijesti potrošača.
brand menadžment ; savez maraka ; kobranding ; strategije u kobrandingu ; svijest o brandu ; vrijednost branda
nije evidentirano
engleski
Alliance of Marks - Co-branding as a Business Strategy in Modern Management
nije evidentirano
brand management ; brand alliance ; co-branding ; co-branding strategies ; brand awareness ; brand value
nije evidentirano