Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu (CROSBI ID 188747)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Jurlina, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Peša, Tomislav Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 2; 82-98

Podaci o odgovornosti

Jurlina, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Peša, Tomislav

hrvatski

Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu

Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza sa mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, te zaključno problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka – kobrandinga, uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako zamjećuje veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od oružja za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, te povećali prepoznatljivost branda kao i percepciju vrijednosti istog u svijesti potrošača.

brand menadžment ; savez maraka ; kobranding ; strategije u kobrandingu ; svijest o brandu ; vrijednost branda

nije evidentirano

engleski

Alliance of Marks - Co-branding as a Business Strategy in Modern Management

nije evidentirano

brand management ; brand alliance ; co-branding ; co-branding strategies ; brand awareness ; brand value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2012.

82-98

objavljeno

1848-4956

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice