Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja (CROSBI ID 189978)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jagić, Stjepan ; Vrkić Dimić, Jasmina Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja // Informatologia (Zagreb), 43 (2010), 3; 189-302

Podaci o odgovornosti

Jagić, Stjepan ; Vrkić Dimić, Jasmina

hrvatski

Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja

Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.

samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici

nije evidentirano

engleski

Self-evaluation of high school students' and teachers' computer knowledge and skills in the context of their communicational development

nije evidentirano

self-evaluation; computer knowledge and skills; contexts of development; high school students and high school teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (3)

2010.

189-302

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost