Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom (CROSBI ID 189984)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jagić, Stjepan ; Jurčić, Marko Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom // Acta Iadertina, 3 (2006), 29-43

Podaci o odgovornosti

Jagić, Stjepan ; Jurčić, Marko

hrvatski

Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom

Predmet rada je analiza percepcije temeljnih čimbenika razredno-nastavnog ozračja i zadovoljstva nastavom učenika osnovnih škola. Istraživanje je provedeno 2002. godine u četirima gradskim i četirima prigradskim hrvatskim osnovnim školama na uzorku od 1264 učenika 6. i 8. razreda. U radu su prikazane razlike u doživljaju straha od neuspjeha, podrške učitelja, kohezije razreda i zadovoljstva nastavom učenika i veza temeljnih čimbenika i zadovoljstva nastavom. Rezultati ukazuju da djevojčice pozitivnije procjenjuju koheziju razreda i zadovoljnije su nastavom u odnosu na dječake ; da učenici osmih razreda imaju manji strah od neuspjeha, procjenjuju koheziju razreda boljom, učiteljevu podršku višom te su nezadovoljniji nastavom u odnosu na učenike šestih razreda i da učenici gradskih škola doživljavaju koheziju razreda boljom, a učenici prigradskih škola učiteljevu podršku višom. Utvrđena je povezanost između doživljaja temeljnih čimbenika razredno-nastavnoga ozračja i zadovoljstva učenika nastavom (manji strah od neuspjeha, veća učiteljeva podrška te bolja kohezija razreda - veće učenikovo zadovoljstvo nastavom).

doživljaj; kohezija razreda; razredno-nastavno ozračje; strah od neuspjeha; učiteljeva podrška; zadovoljstvo nastavom

nije evidentirano

engleski

The Role of Basic Factors of Classroom Atmosphere in the Pupils' Satisfaction with School

nije evidentirano

classroom atmosphere; classroom cohesion; fear of failure; perception; school satisfaction; teacher support

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2006.

29-43

objavljeno

1845-3392

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice