Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma (CROSBI ID 190522)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivandam Tamara
hrvatski
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma
Rad izvješćuje o istraživanju usmjerenom na proučavanje interesa i stavova prema učenju u situacijama formalnog učenja, potaknutog učenjem u muzejskom okruženju. Muzeji stvaraju jedinstveno okruženje za informalno učenje. U svjetlu konstrukti-vističkog poimanja prirode učenja, prethodne spoznaje, interesi i uvjerenja igraju značajnu ulogu u procesu učenja i zato promišljanja usmjeravamo prema mogućnostima osnaživanja procesa formalnog učenja iskustvima muzejskoga kontekstualnog učenja. Muzejske aktivnosti omogućuju učenicima slobodan izbor sadržaja, načina i vremena učenja, ali promatrano u svjetlu ciljeva formalnog obrazovanja, znanja i iskustva tako shvaćenog muzejskog učenja trebaju osnažujući kontekst. U našem je istraživanju osnažujući kontekst lociran izvan muzeja samog, u prostoru školskog učenja. Međutim, možemo se upitati možemo li pozitivan motivacijski utjecaj muzeja koristiti i u situacijama formalnog učenja? Istraživanje se ne bavi obrazovnim postignućima tako promatranog učenja već pronalaženjem povezanosti između informalnoga muzejskog učenja i osnaživanja interesa i pozitivnih stavova prema učenju u formalnom obrazovnom kontekstu.
informalno učenje ; formalni obrazovni kontekst ; motivacijski potencijal muzeja
nije evidentirano
engleski
The role of didactic structure of museum items in designing school curriculum
nije evidentirano
informal learning ; formal educational context ; motivational potential of museum
nije evidentirano