Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma (CROSBI ID 190522)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kisovar-Ivandam Tamara Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma // Magistra Iadertina, 4 (2009), 4; 69-83

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivandam Tamara

hrvatski

Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma

Rad izvješćuje o istraživanju usmjerenom na proučavanje interesa i stavova prema učenju u situacijama formalnog učenja, potaknutog učenjem u muzejskom okruženju. Muzeji stvaraju jedinstveno okruženje za informalno učenje. U svjetlu konstrukti-vističkog poimanja prirode učenja, prethodne spoznaje, interesi i uvjerenja igraju značajnu ulogu u procesu učenja i zato promišljanja usmjeravamo prema mogućnostima osnaživanja procesa formalnog učenja iskustvima muzejskoga kontekstualnog učenja. Muzejske aktivnosti omogućuju učenicima slobodan izbor sadržaja, načina i vremena učenja, ali promatrano u svjetlu ciljeva formalnog obrazovanja, znanja i iskustva tako shvaćenog muzejskog učenja trebaju osnažujući kontekst. U našem je istraživanju osnažujući kontekst lociran izvan muzeja samog, u prostoru školskog učenja. Međutim, možemo se upitati možemo li pozitivan motivacijski utjecaj muzeja koristiti i u situacijama formalnog učenja? Istraživanje se ne bavi obrazovnim postignućima tako promatranog učenja već pronalaženjem povezanosti između informalnoga muzejskog učenja i osnaživanja interesa i pozitivnih stavova prema učenju u formalnom obrazovnom kontekstu.

informalno učenje ; formalni obrazovni kontekst ; motivacijski potencijal muzeja

nije evidentirano

engleski

The role of didactic structure of museum items in designing school curriculum

nije evidentirano

informal learning ; formal educational context ; motivational potential of museum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (4)

2009.

69-83

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija