Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika (CROSBI ID 192257)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika // Magistra Iadertina, 7 (2012), 1; 7-19

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Povezanost zavičajnog identiteta i muzejskog iskustva učenika

U radu je predstavljena ideja o osobnom identitetu muzejskog posjetitelja, u našem slučaju učenika, kao temelju doživljaja muzeja i njegovih sadržaja. Ideja je promišljana u istraživanju zavičajnih dimenzija učeničkoga muzejskog iskustva. Međusobni odnos zavičajnog identiteta učenika i njegove percepcije muzejskih sadržaja, promatran je na primjeru proučavanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini učenika drugih i četvrtih razreda Osnovne škole iz Benkovca. Iako u Benkovcu djeluje Zavičajni muzej grada Benkovca, zavičajne dimenzije muzejskog iskustva praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. Time se u raznolikosti ukupnog muzejskog postava omogućilo praćenje učeničke usmjerenosti na povijesno-arheološke sadržaje benkovačkoga zavičajnog prostora, kao integrirane dijelove ukupnog postava. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada je objašnjena povezanost usmjerenosti i sadržajnog strukturiranja učeničke percepcije muzejskih predmeta i zavičajne dimenzije muzejskog doživljaja učenika, dakle njihovog zavičajnog identiteta.

zavičajni identitet; zavičajne dimenzije muzejskog doživljaja; percepcija muzejskih sadržaja

nije evidentirano

engleski

Connection between homeland identity and museum experience among students

nije evidentirano

homeland identity; regional dimensions of the museum experience; perception of museum contents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2012.

7-19

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice