Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia (CROSBI ID 194865)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krce Miočić, Božena Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia // Acta turistica, 23 (2011), 2; 203-231

Podaci o odgovornosti

Krce Miočić, Božena

engleski

Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia

U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja

nautical tourism ; marina ; promotional activities ; marketing communication

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2011.

203-231

objavljeno

0353-4316

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost