Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia (CROSBI ID 194865)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krce Miočić, Božena
engleski
Valuation of the Effects of Promotional Activities in Nautical Tourism in Croatia
U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja
nautical tourism ; marina ; promotional activities ; marketing communication
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano