Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školovanje i kulturalni pluralizam − stavovi srednjoškolskih učenika (CROSBI ID 196052)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan Školovanje i kulturalni pluralizam − stavovi srednjoškolskih učenika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 2-3; 175-189

Podaci o odgovornosti

Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan

hrvatski

Školovanje i kulturalni pluralizam − stavovi srednjoškolskih učenika

Multikulturalni sastav hrvatskog društva, globalizacijski procesi i nove integracije aktualiziraju pitanje odgoja i obrazovanja pripadnika različitih naroda. Škola kao čimbenik oblikovanja društvenih odnosa treba uvažiti kulturne specifičnosti i potrebe svih svojih članova pri čemu važnu ulogu imaju stavovi djece i mladih prema zajedničkom školovanju pripadnika različitih naroda. Budući da predstavljaju pretpostavku izgradnje interkulturalne škole, nužna su njihova istraživanja kao temelj osvještavanja odnosa prema „drugom“ i „drugačijem“ u školskom okruženju. Cilj ovoga empirijskog rada bio je istražiti stavove učenika i učenica srednjih škola o zajedničkom školovanju pripadnika različitih naroda. U istraživanju je sudjelovalo 1709 polaznika različitih srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Podatci su prikupljeni pomoću upitnika. Na temelju analize rezultata utvrđene su statistički značajne razlike u stavu prema zajedničkom školovanju s obzirom na spol, razred i vrstu srednje škole, te u stavu prema školskoj asimilaciji s obzirom na spol, narodnost i vrstu srednje škole.

interkulturalni odgoj i obrazovanje ; kulturni pluralizam ; srednjoškolci ; školska asimilacija ; zajedničko školovanje

nije evidentirano

engleski

Education and Cultural Pluralism – Attitudes of Secondary School Students

nije evidentirano

intercultural education ; cultural pluralism ; high school ; school assimilation ; joint education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (2-3)

2013.

175-189

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice