Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Языковая игра в рекламном тексте (на материале русского и хорватского языков) (CROSBI ID 196487)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radčenko, Marina Языковая игра в рекламном тексте (на материале русского и хорватского языков) // Europäische Fachhochschule, European applied sciences, 1 (2012), 366-369

Podaci o odgovornosti

Radčenko, Marina

ruski

Языковая игра в рекламном тексте (на материале русского и хорватского языков)

Članak se bavi jezičnom analizom reklamnih poruka na ruskom i hrvatskom jeziku. Svrha oglašavanja je obavještavanje potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama, predstavljanje proizvoda ili usluge u naboljem izdanju s ciljem da se privuče što veći broj potencijalnih kupaca. Sukladno tome jezik reklame ima pragmatičnu ulogu. Autorica istražuje kreativnu uporabu jezičnih sredstava u reklamnom tekstu. Analizira se jezična igra u reklamnom diskursu koja se očituje u namjernom odstupanju od jezične norme što pridonosi ekspresivnosti izraza. Raščlamba reklamnih poruka na ruskom i hrvatskom jeziku pokazuje da se jezične igre javljaju na svim jezičnim razinama: fonetskoj (igra s homofonima, onomatopejsko asociranje na reklamirani proizvod ili njegovo svojstvo), grafijskoj (kombinacija različitih oblika i vrsta slova, upotreba grafema drugih jezika i parajezičnih simbola), morfološkoj (npr., stupnjevanje pridjeva od kojih se u standardnome jeziku ne mogu tvoriti komparativi i superlativi), tvorbenoj (novotvorenice motivirane nazivom proizvoda koji se reklamira) i leksičkoj (igre s homonimima i višeznačnošću riječi).

языковая игра ; рекламный текст ; русский язык ; хорватский язык

nije evidentirano

engleski

Language play in advertising text (on material of Russian and Croatian languages)

nije evidentirano

language play ; advertising text ; Russian language ; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2012.

366-369

objavljeno

2195-2183

Povezanost rada

Filologija