Языковая игра в рекламном тексте (на материале русского и хорватского языков) (CROSBI ID 196487)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radčenko, Marina
ruski
Языковая игра в рекламном тексте (на материале русского и хорватского языков)
Članak se bavi jezičnom analizom reklamnih poruka na ruskom i hrvatskom jeziku. Svrha oglašavanja je obavještavanje potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama, predstavljanje proizvoda ili usluge u naboljem izdanju s ciljem da se privuče što veći broj potencijalnih kupaca. Sukladno tome jezik reklame ima pragmatičnu ulogu. Autorica istražuje kreativnu uporabu jezičnih sredstava u reklamnom tekstu. Analizira se jezična igra u reklamnom diskursu koja se očituje u namjernom odstupanju od jezične norme što pridonosi ekspresivnosti izraza. Raščlamba reklamnih poruka na ruskom i hrvatskom jeziku pokazuje da se jezične igre javljaju na svim jezičnim razinama: fonetskoj (igra s homofonima, onomatopejsko asociranje na reklamirani proizvod ili njegovo svojstvo), grafijskoj (kombinacija različitih oblika i vrsta slova, upotreba grafema drugih jezika i parajezičnih simbola), morfološkoj (npr., stupnjevanje pridjeva od kojih se u standardnome jeziku ne mogu tvoriti komparativi i superlativi), tvorbenoj (novotvorenice motivirane nazivom proizvoda koji se reklamira) i leksičkoj (igre s homonimima i višeznačnošću riječi).
языковая игра ; рекламный текст ; русский язык ; хорватский язык
nije evidentirano
engleski
Language play in advertising text (on material of Russian and Croatian languages)
nije evidentirano
language play ; advertising text ; Russian language ; Croatian language
nije evidentirano