Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija poslovanja putničkih agencija : udžbenik za 4. razred srednjih hotelijersko-turističkih škola (CROSBI ID 745480)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Meštrov, Damir ; Bunja, Đani ; Kralj, Branka Organizacija poslovanja putničkih agencija : udžbenik za 4. razred srednjih hotelijersko-turističkih škola / Vuk, Blaženka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2007. 248..

Podaci o odgovornosti

Meštrov, Damir ; Bunja, Đani ; Kralj, Branka

Vuk, Blaženka

hrvatski

Organizacija poslovanja putničkih agencija : udžbenik za 4. razred srednjih hotelijersko-turističkih škola

Putničke su agencije posrednici između turističke ponude i turističke potražnje, a imaju dvostruku obvezu – prema hotelijerima, prijevoznicima i drugim davateljima turističkih usluga i potrošačima, odnosno turistima. Turistima u njihovu domicilnome mjestu pružaju cjelovite informacije o turističkim odredištima. Time uvelike pomažu ponuđačima usluga, štedeći im vrijeme i novac jer bi oni morali uspostavljati veze s mnogim, vrlo često raspršenim potencijalnim potrošačima. Turističko tržište karakterizira izrazita zasićenost ponude, iz čega proizlazi nadmoć posrednika nad ponudom. Posrednici su neovisni gospodarski subjekti čiji se interesi ne moraju podudarati s interesima proizvođača. Posrednici u turizmu uvijek su prije svega kupci u ime svojih potrošača, a tek onda prodavači, primjerice, hotelskih kapaciteta. Ovaj udžbenik trebao bi upoznati učenike s osnovama organizacije poslovanja putničkih agencija. U tu svrhu svi su dijelovi teksta pozorno pripremljeni kako bi se u cijelosti postigla ravnoteža između sažetosti i obuhvata sadržaja u skladu s potrebama učenika. Prilikom stvaranja teksta korišteni su brojni izvori i primjeri iz poslovne prakse. Cilj je ovog udžbenika omogućiti učeniku ovladavanje znanjem potrebnim za rad u putničkoj agenciji. Organizacija poslovanja putničkih agencija pripremana je s tom idejom. Svako poglavlje počinje popisom pojmova koji se u njemu obrađuju. U tekstu su posebno obilježeni ključni pojmovi i definicije. Tablice i grafički prikazi pažljivo su osmišljeni kako bi se istaknule bitne činjenice iz teksta. Svaka tema završava popisom ključnih pojmova i pitanjima kojima se od učenika zahtijevaju konkretne informacije iz teksta. Svako poglavlje završava sažetkom i problemskim zadatcima, a od učenika se traži da integrira i sintetizira sadržaj i da proučeno gradivo pokuša primijeniti u realnom okruženju. Tu su i odabrani sadržaji za one koji žele znati više te popis web stranica na kojima učenici mogu dalje istraživati. Na samom kraju udžbenika, nakon popisa izvora i literature, dan je pregledan pojmovnik.

ogranizacija; poslovanje; putničke agencije; turizam

nije evidentirano

engleski

Organization and Management of Travel Agencies : textbook for the 4th high class of the hotel and tourism school

nije evidentirano

organization; business; travel agencies; tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

248

2007.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-0-20863-6

Povezanost rada

Ekonomija