Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti (CROSBI ID 197725)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Krajnović, Aleksandra ; Babić, Roko ; Bosna, Jurica Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti // Oeconomica Jadertina, 3 (2013), 1; 15-28

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Babić, Roko ; Bosna, Jurica

hrvatski

Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti

Ovaj rad istražuje područje tzv. medicinskog turizma, kao novog oblika selektivnog turizma u usponu. Medicinske usluge sve su češći motiv za putovanja, a vrlo čest razlog za to su niže cijene medicinskih usluga u nekim receptivnim zamljama u odnosu na zemlje iz kojih turisti dolaze. Ovaj rad obrađuje neke marketinške aspekte medicinskog turizma, i donosi model putem kojega se medicinske usluge uspješno mogu ukomponirati u ukupni hotelski proizvod, na primjeru suradnje zadarske stomatološke ordinacije Dentex d.o.o. i hotela Falkensteiner Club Funimation Borik u Zadru. Isto tako, s obzirom da se radi mahom o inozemnim gostima, ali i specifičnoj ciljnoj skupini, prikazuje se suvremeni primjer oglašavanja prema ciljnim tržišnim segmentima i nišama preko društvenih mreža. U radu se, nadalje, prikazuje značenje turističkih posrednika u ovom procesu, koji nude "paket proizvode" koji se sastoje od hotelskih i medicinskih usluga. U radu se prikazuju i usporedbe cijena izabranih medicinskih usluga između Hrvatske i nekih emitivnih zemalja, na temelju kojih se može zaključiti da medicinski turizam ima veliku perspektivu za razvoj u Republici Hrvatskoj, ali i pitanja destinacijskog menadžmenta i standarda kvalitete u destinacijama medicinskog turizma. Drugi dio rada propituje neka etička pitanja vezana uz medicinski turizam na primjeru Indije, jedne od zemalja s najbržim porastom medicinskog turizma u svijetu, te se prikazuje prijedlog rješenja. Isto tako, propituju se bioetički upitna granična područja medicinskog turizma, kao što su korištenje inozemnih usluga medicinski potpomognute oplodnje i eutanazije. Autori zaključuju da je medicinski turizam u znanstvenoj teoriji i praksi još uvijek u povojima, ali da ima značajnu razvojnu perspektivu u svjetskoj ekonomiji i međunarodnom turizmu, te da se on mora značajnije afirmirati u praksi, ali i detaljnije istražiti u teoretskim raspravama.

medicinski turizam ; medicinske usluge u turizmu ; turistički paket proizvodi ; facebook oglašavanje ; marketing medicinskog turizma ; standardi kvalitete u medicinskom turizmu ; bioetička i etička pitanja medicinskog turizma

nije evidentirano

engleski

Medical Tourism - a Marketing and Ethical Aspecths

nije evidentirano

medical tourism ; medical services in tourism ; tourist package ; facebook advertising ; marketing in medical tourism ; quality standards in medical tourism ; bioethical and ethical issues of medical tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2013.

15-28

objavljeno

1845-1035

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice