Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi (CROSBI ID 49342)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mrkonjić, Anđelko ; Vican, Dijana Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi // Sociopedagoške teme: sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojih vrijednosti / Miliša, Zlatko ; Mrkonjić, Anđelko (ur.). Rijeka: Digital Point, 2005. str. 39-56

Podaci o odgovornosti

Mrkonjić, Anđelko ; Vican, Dijana

hrvatski

Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi

Odrednice starenja i starijih različito se poimaju. U populaciju starijih osoba ubrajamo ljude koji su ušli u sedmo desetljeće života. Priprava za treću životnu dob i umirovljenje važne su za kvalitetu življenja starijih osoba. Društveni čimbenici – obitelj, starački dom, obrazovne ustanove, vjerske zajednice i njihove asocijacije, centri za socijalni rad i ostali trebaju se staviti u funkciju podizanja kvalitete života starijih ljudi – treći humanizam. Osim toga, potrebno je razvijati gerontogogija, osposobljavanje gerontogogijskih kadrova, organizaciju za obrazovanje i samoobrazovanje starijih ljudi.

demografija, starenje/stariji, treća i četvrta dob, umirovljenje, starački dom, udomljenik, centri socijalnog rada, treći humanizam, gerontogogija

nije evidentirano

engleski

Educational implications of the third age people

nije evidentirano

demography, aging / elderly, third and fourth age, retirement, retirement home, patronized person, social work centers, third humanism, gerontology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-56.

objavljeno

Podaci o knjizi

Sociopedagoške teme: sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojih vrijednosti

Miliša, Zlatko ; Mrkonjić, Anđelko

Rijeka: Digital Point

2005.

953-6345-19-6

Povezanost rada

Pedagogija