Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena nastavnika o poduzetničkom porivu – doprinos stvaranju poduzetničke kulture u osnovnoj školi (CROSBI ID 202831)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vican, Dijana Samoprocjena nastavnika o poduzetničkom porivu – doprinos stvaranju poduzetničke kulture u osnovnoj školi // Acta Iadertina, 9/12 (2013), 1; 61-78

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Samoprocjena nastavnika o poduzetničkom porivu – doprinos stvaranju poduzetničke kulture u osnovnoj školi

Stvaranje poduzetničke kulture u društvu povezano je s poduzetništvom u odgoju i obrazovanju, odnosno osposobljenosti, obrazovanosti, mogućnostima i želji neposrednih nositelja odgojno-obrazovnog rada - odgojitelja, učitelja, nastavnika, stručnih suradnika i ravnatelja - da djeluju poduzetno, proaktivno, inovativno, da teže samopoštovanju i uspjehu. U radu se analiziraju i razmatraju rezultati istraživanja poduzetničkog poriva nastavnika u osnovnoj školi, u kontekstu doprinosa stvaranju poduzetničke kulture. Istraživanje je provedeno na uzorku od 466 predmetnih nastavnika u 23 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja je otkriti i razmotriti dimenzije poduzetničkog poriva nastavnika, koje su se pokazale značajnima na upitniku formiranome u skalu s 42 tvrdnje strukturirane u pet podskala. Rezultati su obrađeni postupcima deskriptivne statistike, a interpretirani aritmetičkom sredinom, standardnom devijacijom i frekvencijom čestica u upitniku o poduzetničkom porivu. Osnovnoškolski nastavnici, prema rezultatima ovog istraživanja, iskazuju visok stupanj samoprocjene dimenzija poduzetničkog poriva u nastavnom, školskom, izvannastavnom i izvanškolskom radu ; najviši stupanj prema proaktivnosti i inovativnosti, te usmjerenosti prema postignuću, zatim prema samopoštovanju. Osnovnoškolski nastavnici pokazuju opće odlike za ostvarenje poduzetničke kulture u školi i primjenu poduzetničke pedagogije.

poduzetnička kultura ; poduzetničko obrazovanje ; poduzetnički poriv nastavnika ; poduzetništvo

nije evidentirano

engleski

Teacher’s Self-Assessment of Entrepreneurial Drive – Contribution to Creating Entrepreneurial Culture in Primary School

nije evidentirano

entrepreneurial culture ; education for entrepreneurship ; teacher’s entrepreneurial drive ; entrepreneurship .

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9/12 (1)

2013.

61-78

objavljeno

1845-3392

1849-1243

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice