Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj važnijih europskih glazbenih pedagoga na razvoj nastave glazbe u Hrvatskoj i Sloveniji u drugoj polovici 20. stoljeća (CROSBI ID 205062)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Košta, Tomislav ; Desnica, Rea Utjecaj važnijih europskih glazbenih pedagoga na razvoj nastave glazbe u Hrvatskoj i Sloveniji u drugoj polovici 20. stoljeća // Magistra Iadertina, 1 (2013), 27-35

Podaci o odgovornosti

Košta, Tomislav ; Desnica, Rea

hrvatski

Utjecaj važnijih europskih glazbenih pedagoga na razvoj nastave glazbe u Hrvatskoj i Sloveniji u drugoj polovici 20. stoljeća

Razdoblje nakon drugog svjetskog rata u Hrvatskoj i Sloveniji je vrlo značajno u pogledu razvoja školstva, a posebno nastave glazbe i općenito glazbeno pedagoške struke. Novi školski sustav i obavezna osmogodišnja osnovna škola stvaraju povoljnu klimu za prodor novih ideja važnih za razvoj metodike nastave glazbe. U ovom radu prikazujemo glavne karakteristike metodičkih sustava najznačajnijih glazbenih pedagoga tog vremena ; analiziramo u kolikoj su mjeri i na koji način njihovi koncepti glazbenog odgoja utjecali na rad hrvatskih i slovenskih glazbenih pedagoga i na razvoj glazbeno-pedagoške struke u Hrvatskoj i Sloveniji u drugoj polovici 20. stoljeća. Ideje nekih od navedenih glazbenih pedagoga su uspješno implementirane u nastavu glazbe, a neke ideje jednostavno nisu naišle na plodno tlo. Nijedan od navedenih metodičkih sustava nije zaživio kao zaseban koncept već se samo neki elementi koriste u nastavi glazbe kao npr. Orffov instrumentarij.

glazbena pedagogija; nastava glazbe; Carl Orff; Zoltán Kodály; Emile Jaques-Dalcroze.

nije evidentirano

engleski

Impact of Main European Music Pedagogues at The Development of Teaching Music in Croatia and Slovenia in Second Half of 20th Century

nije evidentirano

music pedagogy; teaching music; Carl Orff; Zoltán Kodály; Emile Jaques-Dalcroze.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2013.

27-35

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija, Znanost o umjetnosti