Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira (CROSBI ID 209589)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Krajnović, Aleksandra ; Čičin-Šain, Dijana ; Mikulandra Volić, Ivona Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira // Tranzicija, 16 (2015), 34; 59-78

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Čičin-Šain, Dijana ; Mikulandra Volić, Ivona

hrvatski

Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira

Ostvarivanje zahtjeva iz Hrvatskog kvalifikacijskog okvira podrazumijeva analizu i usklađivanje sadržaja nastavnih kolegija radi stjecanja ključnih kompetencija koje su precizirane u HKO-u. U radu autorice razmatraju nastavne programe iz tri ekonomsko-teorijska kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru te njihovu ulogu u obrazovanju ekonomista usklađenom prema Bolonjskom sustavu obrazovanja. Uspoređuju se nastavni programi uvodnog kolegija "Ekonomija" s kolegijima "Mikroekonomija" i "Makroekonomija" koji se studiraju poslije uvodnog kolegija. Temeljna teza koju autorice dokazuju je sljedeća: Komparativna analiza spomenutih kolegija pokazuje da je moguće i potrebno usklađivanje njihovog sadržaja radi smanjivanja preklapanja i ostvarivanja očekivanih ishoda (rezultata) učenja kako su opisani u HKO. Autorice iznose zapažanja i konkretne prijedloge usklađivanja spomenutih kolegija, te prikazuju konceptualni okvir koji povezuje ishode učenja sadržane u postojećim syllabusima promatrana tri kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, s mogućim prilagodbama istih, utemeljenim na rezultatima ostvarenim u prvoj godini primjene programa kolegija usklađenih s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom. Očekuje se da je ovakvim pristupom izradi syllabusa kolegija moguće minimalizirati preklapanja i osigurati nadogradnju kroz različite razine ishoda učenja i odgovarajuće načine provjere stečenih kompetencija.

syllabus; Ekonomija; Mikroekonomija; Makroekonomija; ishodi učenja; kvalifikacijski okvir; kompetencije

nije evidentirano

engleski

Comparative Analysis of Economic-Theoretical Courses Using the Terms and Criteria of Croatian Qualifications Framework

nije evidentirano

syllabus; Economics; Microeconomics; Macroeconomics; learning outcomes; Qualifications Framework; competences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (34)

2015.

59-78

objavljeno

1512-5785

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice