Pretpostavke inkluzije u školi (CROSBI ID 214557)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Karamatić Brčić, Matilda
hrvatski
Pretpostavke inkluzije u školi
Uključivanje sve djece u sustav redovnih škola je osnova inkluzivnog koncepta. Zadatak škole pri provedbi obrazovne inkluzije je uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaja u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Provedba inkluzije u školi je relevantna tema za pedagogijski diskurs. Otvorenost škole prema širem društvenom okruženju važan je preduvjet za kvalitetnu primjenu inkluzije u školi. Kadrovske i materijalne pretpostavke kao odgojno-obrazovni potencijali škole imaju važnu ulogu pri implementaciji i provedbi inkluzije u školskoj praksi. Budući da je inkluzija u obrazovanju kontinuirani proces koji se temelji na kvalitetnoj komunikaciji i suradnji njenih sudionika, u radu se prikazuju neke ključne kadrovske, materijalne i organizacijske pretpostavke za njenu provedbu. Način provođenja obrazovne inkluzije na razini škole odnosi se na cjelokupni sustav odgoja i obrazovanja s gledišta obrazovne politike i odgojno-obrazovne prakse.
obrazovna inkluzija; škola; kadrovske; materijalne i organizacijske pretpostavke.
nije evidentirano
engleski
Assumptions of inclusion in schools
nije evidentirano
Educational Inclusion; schools; human; material and organizational conditions.
nije evidentirano