Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na obrazovanje odraslih osoba s invaliditetom (CROSBI ID 216241)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Batarelo Kokić, Ivana ; Kisovar-Ivanda, Tamara Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na obrazovanje odraslih osoba s invaliditetom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2014), 4; 501-514

Podaci o odgovornosti

Batarelo Kokić, Ivana ; Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na obrazovanje odraslih osoba s invaliditetom

U andragoškim teorijama postoji nesklad oko iskoristivosti andragoških načela u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom: jedni ih smatraju korisnima, a drugi smatraju da teorijski okvir područja obrazovanja odraslih ne pruža dovoljno smjernica za provedbu obrazovanja osoba s invaliditetom. Teorijski okvir cjeloživotnog učenja, kao važan dio suvremene andragoške teorije, osigurava dodatni prostor za pojašnjenje korisnos informacijsko- komunikacijske tehnologije u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom. U radu se razmatraju teorije upotrebe informacijsko- komunikacijske tehnologije u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom, a zatim se empirijski provjeravaju. Empirijska provjera potvrđuje pozitivan učinak teorije o korisnosti ICT tehnologije u obrazovanju osoba s invaliditetom. Glavni je doprinos ovog rada u novoj klasifikaciji uporabe informacijsko- komunikacijske tehnologija u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom, u kojoj težište više nije na vrsti tehnologije ili poteškoće koju ima odrasla osoba s invaliditetom. Nova je klasifikacija utemeljena na: (1) sadržajima o kojima se uči i načinu na koji se uči u okruženju za obrazovanje odraslih, (2) pomagalima u učenju i poučavanju odraslih osoba s invaliditetom te (3) tehnologiji koja se rabi u radu osoba s invaliditetom.

andragoška teorija ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; odrasle osobe s invaliditetom

nije evidentirano

engleski

Impact of information and communications technology on education of adults with disabilities

nije evidentirano

the adult learning theory – andragogy ; information and communications technology ; adults with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (4)

2014.

501-514

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice