ROMAN ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA KAO ISHODIŠTE PROJEKTNOM PRISTUPU NASTAVI NA UČITELJSKOM STUDIJU (CROSBI ID 216762)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grahovac-Pražić, Vesna ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja
hrvatski
ROMAN ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA KAO ISHODIŠTE PROJEKTNOM PRISTUPU NASTAVI NA UČITELJSKOM STUDIJU
U cilju upoznavanja budućih učitelja s projektnom nastavom i potrebom osvješćivanja korelacije u nastavnoj praksi te povezivanja jezično- komunikacijskog s umjetničkim područjem prema NOK- u, osmišljen je projekt Igrajmo se Hlapića u sklopu obilježavanja stogodišnjice romana Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić Mažuranić. Ostvareno je povezivanje sadržaja kolegija Dječja književnost, Izvannastavne likovne aktivnosti i Metodika hrvatskog jezika. Kako učiteljski studij obrazuje buduće učitelje, otvorila se potreba uključivanja učenika razredne nastave, koji navedeni roman imaju na lektirnom popisu, te njihovih učitelja u projektni oblik nastave. U radu se iznose teorijska uporišta kao i stvaralački postupci u ostvarivanju projekta u formi izložbe učeničkih i studentskih radova - pisama i slikovnica.
učenik; pismo; slikovnica; Ivana Brlić Mažuranić; Čudnovate zgode Šegrta Hlapića
nije evidentirano
engleski
THE NOVEL ON THE BRAVE ADVENTURES OF LAPTICH AS A SOURCE FOR PROJECT TEACHING AT TEACHER TRAINING COLLEGE
nije evidentirano
pupil; letter; illustrated book; Ivana Brlić Mažuranić; The Brave Adventures of Lapitch
nije evidentirano