Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping (CROSBI ID 217213)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Vidov, Luana ; Radman Peša, Anita ; Bosna, Jurica Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping // Oeconomica Jadertina, 4 (2014), 2; 64-76

Podaci o odgovornosti

Vidov, Luana ; Radman Peša, Anita ; Bosna, Jurica

hrvatski

Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping

S obzirom na to da se organizacije u današnje vrijeme suočavaju s intenzivnim povećanjem globalne konkurencije, dinamičnim poslovnim okruženjem te ubrzanim razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije, mnogi svjetski autori navode kako su točne, pravodobne i relevantne informacije od iznimnog značaja za opstanak, rast i razvoj tvrtke. Stoga, upravo Competitive Intelligence, proces kojim organizacija pribavlja, analizira te upravlja podacima i informacijama iz konkurentskog okruženja, dobiva sve više na važnosti pri čemu autori ovim radom iznose njegov cjelovit i aktualan pregled. Mystery shopping (MS) kao oblik CI-a smatra se jednim od najmoćnijih alata dostupnih organizacijama koji pomaže menadžerima i donositeljima odluka da identificiraju područja kojima je potrebno poboljšanje. Cilj je rada ukazati na značaj i koristi koje Competitive Intelligence i mystery shopping donose tvrtkama koje se njima koriste. Istraživanjem relevantne znanstvene literature autori zaključuju kako organizacije sve veću pozornost posvećuju razvoju i unapređenju CI-a i MS-a iz razloga što organizacije na taj način razvijaju učinkovite i brze odgovore na poteze konkurencije, postižu željene ciljeve i poboljšavaju svoj položaj u sadašnjosti i budućnosti.

Competitive Intelligence ; mystery shopping ; konkurentsko okruženje ; informacije

nije evidentirano

engleski

The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping

nije evidentirano

Competitive Intelligence ; Mystery Shopping ; competitive environment ; information

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2014.

64-76

objavljeno

1848-4956

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija