Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija (CROSBI ID 218189)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rogić, Ana Marija Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija // Acta Iadertina, 11 (2014), 49-67

Podaci o odgovornosti

Rogić, Ana Marija

hrvatski

Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija

Cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje, te održivi razvoj sveprisutne su ključne riječi obrazovnih programa i projekata današnjice. U cjeloživotnom učenju prepoznaju se ujedno i cilj i sredstvo za razvoj gospodarstva i zadovoljenje potreba tržišta rada s jedne strane, te stvaranje društva temeljenog na poštivanju ljudskih prava i osobnog razvoja pojedinca s druge strane. Naizgled jasan, pojam cjeloživotnog učenja nije sam po sebi razumljiv. U nekoliko posljednjih desetljeća iskristalizirali su se njegovi različiti nazivi i tumačenja. Razlog tomu su određeni vremenski, prostorni i sociološki konteksti njegova prihvaćanja. Prve službene publikacije o toj temi izdane su od strane međunarodnih organizacija UNESCO-a, OECD-a i Europske komisije. Metodološki pristup u ovom radu čini sadržajna analiza s ciljem sažetog prikazivanja i razjašnjavanja pojmova srodnih ili istoznačnih cjeloživotnom učenju, kao i ukazivanja na osnovne ciljeve pojedinih obrazovno-političkih dokumenata. Rezultat toga ujedno su sadržajna i vremenska podjela koncepcija/e cjeloživotnog učenja, pri čemu postaje vidljiv i povijesni razvitak samog pojma. Umjesto zaključka iznose se kritička razmatranja o koncepciji cjeloživotnog učenja.

cjeloživotno obrazovanje; cjeloživotno učenje; permanentno obrazovanje; povratno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The meanings of lifelong learning in the context of international bodies and organizations

nije evidentirano

lifelong education; lifelong learning; permanent education; recurrent education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11

2014.

49-67

objavljeno

1845-3392

Povezanost rada

Pedagogija