Kritička teorija i elektroničko obrazovanje (CROSBI ID 219108)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka
hrvatski
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje
U visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj postoji vidljiv trend povećane uporabe e- obrazovanja i sve pozitivnijeg stava o njemu. U ovom članku želimo ispitati koliko studenti razumiju neka meta-teorijska pitanja u e-učenju poput pozitivističkog, postmodernističkog i kritičkog metodološkog pristupa. Nadalje, želimo ispitati njihov stav prema glavnim pristupima uporabe edukacijskih tehnologija. Želimo provjeriti što očekuju od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kako procjenjuju vlastito poznavanje i sklonosti k primjeni, razinu svjesnosti o potencijalima i granicama novih tehnologija, te primjenjivost za studente s invaliditetom. Nadalje, želimo provjeriti postoji li mjesto strahu i provjeriti moguće facete otpora prema tim tehnologijama. S obzirom na širinu primjene e- obrazovanja, istraživanje je ograničeno na podučavanje hrvatskog jezika i filozofije.
kritička teorija; e-obrazovanje; nastava hrvatskog jezika; nastava filozofije; studenti s invaliditetom
nije evidentirano
engleski
Critical Theory and e-Education
nije evidentirano
critical theory; e-Education; Croatian language education; philosophy education; students with disabilities
nije evidentirano