Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kritička teorija i elektroničko obrazovanje (CROSBI ID 219108)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka Kritička teorija i elektroničko obrazovanje // Metodički vidici, 5 (2015), 5; 263-274

Podaci o odgovornosti

Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka

hrvatski

Kritička teorija i elektroničko obrazovanje

U visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj postoji vidljiv trend povećane uporabe e- obrazovanja i sve pozitivnijeg stava o njemu. U ovom članku želimo ispitati koliko studenti razumiju neka meta-teorijska pitanja u e-učenju poput pozitivističkog, postmodernističkog i kritičkog metodološkog pristupa. Nadalje, želimo ispitati njihov stav prema glavnim pristupima uporabe edukacijskih tehnologija. Želimo provjeriti što očekuju od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kako procjenjuju vlastito poznavanje i sklonosti k primjeni, razinu svjesnosti o potencijalima i granicama novih tehnologija, te primjenjivost za studente s invaliditetom. Nadalje, želimo provjeriti postoji li mjesto strahu i provjeriti moguće facete otpora prema tim tehnologijama. S obzirom na širinu primjene e- obrazovanja, istraživanje je ograničeno na podučavanje hrvatskog jezika i filozofije.

kritička teorija; e-obrazovanje; nastava hrvatskog jezika; nastava filozofije; studenti s invaliditetom

nije evidentirano

engleski

Critical Theory and e-Education

nije evidentirano

critical theory; e-Education; Croatian language education; philosophy education; students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (5)

2015.

263-274

objavljeno

2217-415X

2334-7465

Povezanost rada

Filozofija, Filologija