Ovladavanje imperfektom u nastavi talijanskog jezika (CROSBI ID 219671)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kotlar, Manuela ; Berišić Antić, Danijela
hrvatski
Ovladavanje imperfektom u nastavi talijanskog jezika
U ovom se radu analiziraju pogrješke vezane uz upotrebu talijanskog imperfekta koje su primijećene kod studenata talijanskog jezika Sveučilišta u Zadru. Cilj je ovoga istraživanja bio pronaći uzrok pogrješne usvojenosti ovoga gradiva. Istraživanje je potvrdilo početnu pretpostavku da su pogrješke ponajviše uzrokovane pogrješnim razumijevanjem stručnih termina, zbog čega učenici na neispravan način razumiju definicije i objašnjenja u srednjoškolskim udžbenicima. Pokazalo se da dotična objašnjenja, iako uglavnom ispravna, navode učenike na krivi zaključak. Pozivajući se na radove dvaju talijanskih autora (K. Katerinov i R. Tartaglione) i koristeći njihova iskustva, na kraju rada je ponuđen prijedlog obrade imperfekta.
talijanski jezik; glagolski vid; imperfekt; terminologija; hrvatski studenti
nije evidentirano
engleski
Mastering the imperfect in teaching Italian as a Foreign Language
nije evidentirano
Italian language; aspect; imperfectivity; terminology; Croatian students
nije evidentirano