Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika (CROSBI ID 220318)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kisovar-Ivanda, Tamara Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 343-360

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika

U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.

dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija

nije evidentirano

engleski

The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students

nije evidentirano

dimensions of perceptions of museum contents; the age of students; age-differentiated museum communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2013.

343-360

objavljeno

1334-7888

1849-8787

Povezanost rada

Pedagogija