Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika (CROSBI ID 220318)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivanda, Tamara
hrvatski
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.
dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
nije evidentirano
engleski
The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students
nije evidentirano
dimensions of perceptions of museum contents; the age of students; age-differentiated museum communication
nije evidentirano