Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika (CROSBI ID 55014)

Prilog u knjizi | ostalo

Košta, Tomislav Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 291-297

Podaci o odgovornosti

Košta, Tomislav

hrvatski

Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika

U radu se ukazuje na problem nedostatka jasno definiranih standarda znanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnoj školi. Hrvatska glazbena pedagogija do sada je malo pozornosti pridavala ovoj problematici stoga ćemo uz analizu dokumenata na kojima se temelji osnovnoškolska nastava (HNOS i NOK), prikazati i aktualni nastavni program iz susjedne Slovenije u kojem su standardi znanja jasno navedeni. Istraživanje je zasnovano prvensveno na deskriptivnoj metodi s elementima kauzalno – neeskperimentalne metode. Komparacijom navedenih dokumenata pokušat ćemo naznačiti važnost standarda znanja u nastavi Glazbene kulture, njihovu ulogu u razvoju glazbenih sposobnosti učenika i mogućnosti vrednovanja rada i ocjenjivanja učenika. Rezulultat jasnog definiranja standarda znanja bi trebao podići razinu kvalitete nastave Glazbene kulture u osnovnoj školi.

Glazbene sposobnosti učenika, nastava glazbene kulture, nastavni programi, standardi znanja, ocjenjivanje učenika.

nije evidentirano

engleski

Standards of knowledge in the function of developing students' musical abilities

nije evidentirano

Students' musical abilities, teaching musical culture, curricula, knowledge standards, student evaluation.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

291-297.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2015.

978-953-7395-73-5

Povezanost rada

Pedagogija