Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika (CROSBI ID 55014)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Košta, Tomislav
hrvatski
Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika
U radu se ukazuje na problem nedostatka jasno definiranih standarda znanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnoj školi. Hrvatska glazbena pedagogija do sada je malo pozornosti pridavala ovoj problematici stoga ćemo uz analizu dokumenata na kojima se temelji osnovnoškolska nastava (HNOS i NOK), prikazati i aktualni nastavni program iz susjedne Slovenije u kojem su standardi znanja jasno navedeni. Istraživanje je zasnovano prvensveno na deskriptivnoj metodi s elementima kauzalno – neeskperimentalne metode. Komparacijom navedenih dokumenata pokušat ćemo naznačiti važnost standarda znanja u nastavi Glazbene kulture, njihovu ulogu u razvoju glazbenih sposobnosti učenika i mogućnosti vrednovanja rada i ocjenjivanja učenika. Rezulultat jasnog definiranja standarda znanja bi trebao podići razinu kvalitete nastave Glazbene kulture u osnovnoj školi.
Glazbene sposobnosti učenika, nastava glazbene kulture, nastavni programi, standardi znanja, ocjenjivanje učenika.
nije evidentirano
engleski
Standards of knowledge in the function of developing students' musical abilities
nije evidentirano
Students' musical abilities, teaching musical culture, curricula, knowledge standards, student evaluation.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
291-297.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5