Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ (CROSBI ID 224125)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Peša, Anita ; Glavočević, Anja ; Čovo, Petar EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Poslovna izvrsnost, 9 (2015), 2; 9-29

Podaci o odgovornosti

Peša, Anita ; Glavočević, Anja ; Čovo, Petar

hrvatski

EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ

U svrhu da se ispita utjecaj svih čimbenika kreativnosti i inovativnosti na konačan rezultat malog i srednjeg poduzeća u Republici Htvatskoj (RH) razvijen je Integrativni organizacijski model kreativnosti i inovativnosti (IOMKI). Pretpostavka modela je postojanje interne i eksterne podrške koje su prijeko potrebne za razvoj inovativnosti poduzeća. Dok eksterna podrška obuhvaća poticajno okruženje društvene zajednice poput postojanja nacionalne strategije koja potiče inovativnost, poticajnih programa Europske unije, kao i mogućnost iskoristivosti fondova Europske unije, interna podrška odnosi se na čimbenike koji ovise o samom poduzeću, a obuhvaća inovativnu organizacijsku kulturu i klimu, strategije za razvoj ljudskih potencijala, individualnu i timsku kreativnost, te rukovodstvo spremno na promjene koje sve te elemente povezuje u jednu smislenu cjelinu. U radu se ispituje primjenjivost samog modela, te se predstavljaju rezultati istraživanja na uzorku malih i srednjih poduzeća u RH. Inovativna mala i srednja poduzeća od izrazite su važnosti za gospodarski razvitak kao i za jačanje konkurentnosti u RH. Njihova inovativnost ovisi o stupnju kreativnosti unutar poduzeća, a sam stupanj kreativnosti nadalje ovisi o mnoštvu drugih čimbenika koji se u RH još nisu u potpunosti ostvarili.

organizacijski model kreativnosti i inovativnosti; kreativnost; inovativnost; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

EMPIRICAL RESEARCH OF INTEGRATIVE ORGANIZATIONAL MODEL OF CREATIVITY AND INNOVATION (IOMCI): SMEs IN REPUBLIC OF CROATIA

nije evidentirano

organizational model of creativity and innovation; creativity; innovation; SME

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2015.

9-29

objavljeno

1846-3355

1848-9060

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost