Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja (CROSBI ID 226788)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Nenadić-Bilan, Diana ; Zloković, Jasminka Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja // Magistra Iadertina, 10 (2016), 65-78

Podaci o odgovornosti

Nenadić-Bilan, Diana ; Zloković, Jasminka

hrvatski

Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja

Na uzorku od 350 roditelja djece predškolske dobi provedeno je ispitivanje učestalosti i oblika realizacije partnerstva između roditelja i odgojitelja. Dobiveni rezultati ukazuju na nedovoljnu nazočnost pojedinih oblika partnerstva, što može priječiti odgojitelje u boljem poznavanju obiteljskog konteksta djeteta, dubljem razumijevanju djetetovih potreba i interesa te boljem razumijevanju roditelja i njihovih poteškoća u nošenju s roditeljskom ulogom. Unatoč nedovoljnoj razini postignutog partnerstva, roditelji su izrazili visoku razinu zadovoljstva suradnjom s odgojiteljima. Rezultati istraživanja ostvarenog partnerstva ukazuju na raskorak između predškolske teorije i prakse. Iako je svim ključnim zakonima i aktima o predškolskom odgoju te suvremenim istraživanjima potvrđen značaj uspostave partnerskih odnosa, rezultati našeg istraživanja ukazuju na njihovu nedovoljnu aktualizaciju u praksi predškolskog odgoja. U promoviranju važnosti ranog razvoja i odgoja djece te u pružanju edukativne potpore roditeljima valja kontinuirano provoditi temeljne oblike partnerskih odnosa između roditelja i odgojitelja te drugih stručnjaka u predškolskim ustanovama.

roditelji ; odgojitelji ; partnerstvo ; predškolska ustanova

Research on the prevalence and forms of partnership between parents of preschool children and preschool teachers were conducted on a sample of 350 parents. The results indicate insufficient presence of certain forms of partnership, which may impede the preschool teachers to better understanding of the family context of the child, a deeper understanding of children's needs and interests and a better understanding of parents and their difficulties in dealing with the parental role. Despite an insufficient level of achieved partnership, parents expressed a high level of satisfaction with the cooperation with preschool teachers. The research results of partnerships indicate the gap between preschool theory and practice. Although all key laws and regulations of the preschool education and current research confirmed the importance of establishing partnership, results of our study indicate their lack of updates in the practice of preschool education. In promoting the importance of early childhood development and education of children and in providing educational support to parents, the basic features of the partnership between parents and preschool teachers, as well as with other professi

engleski

Frequency and forms partnership between parents and teachers

nije evidentirano

parents ; educators ; partnership ; preschool

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10

2016.

65-78

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice