Razvoj govora učenika od prvog do četvrtog razreda u osnovnoj školi u hrvatskom jeziku (CROSBI ID 227161)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Grahovac-Pražić, Vesna
hrvatski
Razvoj govora učenika od prvog do četvrtog razreda u osnovnoj školi u hrvatskom jeziku
U radu se istražuju govorne kompetencije učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa na ciljanoj skupini u prvom i četvrtom razredu, na početku učenja standardnog jezika i u četvrtom razredu na kraju prvog odgojno-obrazovnog ciklusa. Istraživanje se temelji na zapisu govora učenika u osmišljenoj govornoj situaciji. Empirijsku osnovu čini evidencija pojavnica u dječjem leksiku s obzirom na broj izgovorenih riječi i rečenica, uporabe dijalekta i govorne jezične pogreške. Ispitivanje je provedeno s ciljem utvrđivanja značajki jezično-govornog razvoja učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa, odnosno promjena u razdoblju od prvog do četvrtog razreda.
: govor; kompetencije; primarno obrazovanje; škola; učenik
nije evidentirano
engleski
Pupilsʼ Speech Development in the Croatian Language from First to Fourth Grade in Primary School
nije evidentirano
speech; competences; primary education; school; student
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Filologija