Teorija recepcije i školska recepcija (CROSBI ID 228422)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Musa, Šimun ; Šušić, Mirela
hrvatski
Teorija recepcije i školska recepcija
U radu se prikazuje, raščlanjuje i razjašnjava odnos teorije recepcije i školske recepcije i uloga metodike književnosti u njihovu interaktivnom procesu. Služeći se spoznajama teorije recepcije suvremena je metodika književnosti, proučavajući zakonitosti estetske recepcije književnog djela, u nastavi književnosti, kao složenom emocionalnom, misaonom i fantazijskom procesu koji se događa u susretu učenika i književnog djela i na kojeg utječe širok prostor interdisciplinarnih susreta, uspostavila – školsku recepciju. Kako je u teoriji recepcije težište na čitatelju, tako je u školskoj recepciji težište na učeniku, to jest na onome tko recepcijom književnog djela (poimanjem i doživljavanjem kao i estetskim užitkom) djelatno i suživljeno rekreira književno djelo ozbiljujući ga.
recepcija ; čitatelj ; učenik ; metodika književnosti
Rad predstavlja originalno istraživanje koje rasvjetljava nastanak i razvoj školske recepcije te ulogu metodike književnosti u tom procesu donoseći osobito vrijedne književnoznanstvene i književnometodičke prinose.
engleski
Reception theory and school reception
nije evidentirano
reception ; reader ; student ; teaching methods in literature
nije evidentirano