Poticajno okruženje kao poticaj za razvoj i učenje djece predškolskedobi (CROSBI ID 229451)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Valjan Vukić, Violeta
hrvatski
Poticajno okruženje kao poticaj za razvoj i učenje djece predškolskedobi
Djeca imaju višestruke prednosti od obogaćenog i poticajnog okruženja koje im nudi brojne mogućnosti za eksperimentiranje, istraživanje, provjeravanje spoznaja i razvoj. U radu se prezentiraju značajke poticajnoga prostornog okruženja u ustanovama koje skrbe za djecu do polaska u školu. Također se razmatra njen značaj u kontekstu stvaranja povoljnih uvjeta za učenje, rast i razvoj djece preškolske dobi. Nove spoznaje vezane uz djetetovu aktivnu poziciju u procesu razvoja nameću potrebu za aktualizacijom pitanja vezanog uz stvaranje poticajnog okruženja ne samo u užem pedagoškom smislu nego i iz pozicija arhitekture, uloge odgajatelja, kulture odgojne ustanove.
dječji vrtić ; poticajno okruženje ; prostor ; učenje i razvoj
nije evidentirano
engleski
ROLE OF ENVIRONMENT IN ENCOURAGING DEVELOPMENT AND LEARNING IN PRESCHOOL AGE
nije evidentirano
kindergarten ; encouraging environment ; space ; learning ; development
nije evidentirano