Specifičnosti marketinga u sportu (CROSBI ID 229906)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krajnović, Aleksandra ; Duka, Ivana ; Bosna, Jurica
hrvatski
Specifičnosti marketinga u sportu
Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Ovaj rad ima za cilj sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.
sportski marketing ; marketing-miks u sportu ; sponzorstvo u sportu ; odnosi s javnošću u sportu ; globalizacija i sport ; društveni mediji i sport
nije evidentirano
engleski
The Specifics of Marketing in Sports
nije evidentirano
sports marketing ; marketing mix in sport ; sponsorship in sport ; public relations in sport ; globalization and sport ; social media and sport
nije evidentirano