Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti marketinga u sportu (CROSBI ID 229906)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krajnović, Aleksandra ; Duka, Ivana ; Bosna, Jurica Specifičnosti marketinga u sportu // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 46-60

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Duka, Ivana ; Bosna, Jurica

hrvatski

Specifičnosti marketinga u sportu

Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Ovaj rad ima za cilj sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.

sportski marketing ; marketing-miks u sportu ; sponzorstvo u sportu ; odnosi s javnošću u sportu ; globalizacija i sport ; društveni mediji i sport

nije evidentirano

engleski

The Specifics of Marketing in Sports

nije evidentirano

sports marketing ; marketing mix in sport ; sponsorship in sport ; public relations in sport ; globalization and sport ; social media and sport

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2016.

46-60

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

Ekonomija