Kreativna industrija i nakladništvo (CROSBI ID 14262)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Tomašević, Nives
hrvatski
Kreativna industrija i nakladništvo
U knjizi Kreativna industrija i nakladništvo povezuje se fenomen kulturne industrije s užim praktičnim i znanstvenim područjem, nakladništvom. Time se otvara novo problemsko polje bitno za nacionalnu kulturu u doba globalizacije. Postavlja se teza o nakladništvu kao dijelu kreativne industrije te se bavi književnim tekstom kao kulturnim dobrom i nakladništvom kao djelatnošću koja istodobno radi po tržišnim načelima, ali i sudjeluje u stvaranju, održavanju i dogradnji nacionalnoga identiteta. Teza se podupire ilustracijama inovacija u hrvatskoj nakladničkoj i kulturnoj praksi 21. stoljeća, od mrežnih stranica nakladnika i e-knjiga do svjetskih festivala knjige u organizaciji nakladnika i kreativnih riznica širokoga profila.
kreativna industrija; kulturna industrija; nakladništvo; kultura; knjiga
nije evidentirano
engleski
Creative Industry and Publishing
nije evidentirano
creative industries; cultural industries; publishing; culture; book
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Naklada Ljevak
2015.
978-953-303-868-1
225
objavljeno