Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj jedinstvenog europskog tržišta EU na e- knjige i njezine implikacije u vezi s objavljivanjem (CROSBI ID 231797)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomašević, Nives ; Despot, Ivona Utjecaj jedinstvenog europskog tržišta EU na e- knjige i njezine implikacije u vezi s objavljivanjem // Knygotyra, 62 (2014), 60-72

Podaci o odgovornosti

Tomašević, Nives ; Despot, Ivona

engleski

Utjecaj jedinstvenog europskog tržišta EU na e- knjige i njezine implikacije u vezi s objavljivanjem

Most European e-book markets are currently being created. Publishers are going through a transitional phase and together with the printed content creators becoming the designers of e- content. The integration of technology into business processes is becoming an important business challenge together with the creation of new publishing products. All this is possible only through mutual work of other sectors in the creative industries. The paper tries to show the possibilities a small publisher has and identify the obstacles to the development of such markets. It discusses the advantages of a traditional publisher compared to new entrants, the skills that a traditional publisher develops and implements. One of the obstacles for the development of a small market is a high VAT rate for e-books throughout Europe. A special emphasis will be put on the Croatian market, which upon the entrance to the European Union had to apply a new tax policy regarding books.

e-knjiga; elektroničko nakladništvo; porez; jedinstveno tržište EU; malo tržište; inovativni nakadnički proizvodi; Hrvatska

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

2014.

60-72

objavljeno

0204-2061

2345-0053

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti