Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u modnoj industriji (CROSBI ID 239743)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika ; Bosna, Jurica Marketing u modnoj industriji // Oeconomicus, 2 (2017), 4; 8-19

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika ; Bosna, Jurica

hrvatski

Marketing u modnoj industriji

Modnu industriju karakterizira područje stalnih promjena pri čemu joj veliki izazov predstavlja sposobnost prilagodbe novim situacijama. Kako bi se modna industrija uspješno prilagodila i odgovorila na suvremene tržišne uvjete, bitna je primjena marketinga koji osigurava s jedne strane učinkovito zadovoljavanje potreba i želja potrošača te s druge strane ostvarenje profita i ostalih organizacijskih ciljeva. Dizajneri, proizvođači i trgovci na modnom tržištu donose jednu od važnijih odluka, a to je definiranje ciljnog tržišta za koje kreiraju optimalni marketinški miks. Rad naglašava ulogu i važnost marketinga u modnoj industriji, definira koji su to glavni faktori uspjeha na modnom tržištu te njene suvremene trendove. Također, daje se osvrt na etički aspekt modne industrije kao i na budućnost marketinga na modnom tržištu. Vrijednosti koje stoje iza proizvoda i tvrtke stvaraju temelj na kojem se gradi dobar dizajn. Dobar dizajn, osim što privlači kupce, uz etično ponašanje i brigu o okolišu predstavlja najbolji način promoviranja mode u budućnosti.

modna industrija, modno tržište, marketing u modnoj industriji

nije evidentirano

engleski

Marketing in Fashion Industry

nije evidentirano

fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (4)

2017.

8-19

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

Ekonomija