Marketing u modnoj industriji (CROSBI ID 239743)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika ; Bosna, Jurica
hrvatski
Marketing u modnoj industriji
Modnu industriju karakterizira područje stalnih promjena pri čemu joj veliki izazov predstavlja sposobnost prilagodbe novim situacijama. Kako bi se modna industrija uspješno prilagodila i odgovorila na suvremene tržišne uvjete, bitna je primjena marketinga koji osigurava s jedne strane učinkovito zadovoljavanje potreba i želja potrošača te s druge strane ostvarenje profita i ostalih organizacijskih ciljeva. Dizajneri, proizvođači i trgovci na modnom tržištu donose jednu od važnijih odluka, a to je definiranje ciljnog tržišta za koje kreiraju optimalni marketinški miks. Rad naglašava ulogu i važnost marketinga u modnoj industriji, definira koji su to glavni faktori uspjeha na modnom tržištu te njene suvremene trendove. Također, daje se osvrt na etički aspekt modne industrije kao i na budućnost marketinga na modnom tržištu. Vrijednosti koje stoje iza proizvoda i tvrtke stvaraju temelj na kojem se gradi dobar dizajn. Dobar dizajn, osim što privlači kupce, uz etično ponašanje i brigu o okolišu predstavlja najbolji način promoviranja mode u budućnosti.
modna industrija, modno tržište, marketing u modnoj industriji
nije evidentirano
engleski
Marketing in Fashion Industry
nije evidentirano
fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry
nije evidentirano